woensdag 23 mei 2007

Dag 6: ALTA 2 - Volley 2 (8-0)

Hoi allemaal,

Bij deze het verslag van speeldag 6 van Vollley 2 tegen ALTA. Het is maar een kort verslag. Dit jaar wordt ons team geplaagd door blessures. Ook vandaag weer.

Tijdens mijn enkelspel raakte ik (Maarten) namelijk geblesseerd aan mijn arm en moest daardoor opgeven. Niet alleen mijn enkelspel, maar helaas ook de dubbel en de mix. Daarnaast speelde vandaag Michael met het eerste team mee, zoals ik dat de week daarvoor had gedaan, dus we waren hierdoor al verzwakt.



De meiden speelden allebei goed, met name Carly. Ze had goede kansen om te winnen, maar verloor helaas met 7-5 in de derde set. Ine vocht voor wat ze waard was, maar haar tegenstandster was net iets beter, ze verloor met 6-3 7-5. De 2e set stond ze nog met 5-3 voor dus dat was erg jammer.

De dames dubbel werd ook close verloren met 6-4 7-6, maar helaas dus nog steeds geen punten. Daniel had geen kans in zowel de enkel als de mix met Carly.

Vanuit Amersfoort waren we na deze teleurstellende dag nog op tijd terug bij Volley, waar we het eerste team nog tijdens de mix hebben kunnen aanmoedigen. Hopelijk verloopt de volgende keer (alweer de laatste competitiedag) de dag wat voorspoediger.

Groetjes,
Maarten

Geen opmerkingen: