dinsdag 22 mei 2007

Dag 3: Unicum 1 - Volley 2 (2-6)

We begonnen deze dag met een wijziging in het team. Gelukkig hebben we reserves achter de hand, dus deed Ine Nowe uit Belgiƫ mee. Verder moesten Michael en ik ieder drie wedstrijden spelen omdat Daniel verplichtingen elders had.

De dag begon voorspoedig doordat Carly geweldig speelde en met 6-0 6-4 won. Ook Ine speelde erg goed en won met 6-4 6-1.

Toen de mannen. Ik speelde de 1e herenenkel en moest tegen een betere tegenstander die regelmatig halve finales van A **** toernooien speelt. Hij was een maatje te groot, maar ik heb goed gespeeld en verloor met 6-2 6-2. Michael won na erg goed te hebben gespeeld met 6-4 6-0 en dus stond het na alle enkelspelen 3-1 voor ons.

De beide dubbels werden gewonnen. De dames wonnen met 6-1 5-7 6-4 en Michael en Ik wonnen met 7-5 6-4 en toen stond het 5-1. De mix van Ine en Michael ging net verloren met 6-4 7-6 helaas. Carly en ik wonnen wel de mix met 7-5 6-4 en dus was de einduitslag 6-2 voor Volley 2.

Een goede dag dus voor ons team.

Groetjes,
Maarten

Geen opmerkingen: